Sunday, July 3, 2011

I got it! ♥

Oh yeah! Instead I don't get full episodes of Running Man. Gwendea chonun nomu nomu nomu nomu nomu chua-hea (tapi saya sangat sangat sangat sangat sangat SUKA coz saya dapat Running Man episode Changmin.

Haha. Even aku nampak sedikit ketinggalan zaman sebab baru dapat show nie. Whatever la yang penting aku HAPPY

Auuwww! euuww gewdik nyaa aku.!
Running man cerita ape? Err sebenarnya variety show. Here are previews of this show untuk episode Changmin je la. :)






p/s jangan la annoying bila baca entry nie. saya tengah happy nie :)

3 comments:

  1. ada jgk org upload running mam.. luv it :)
    http://iamsaya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ok da...ak anoyying giler....kdah bye..

    ReplyDelete
  3. budak udos rasanyaa mu ada awal lagi kot show nie daripada aku:)

    ReplyDelete