Thursday, July 7, 2011

dulu lain, sekarang lain

Okeh kanak kanak. Assalamualaikum. Entry kali nie saya sekali lagi nak cerita pasal korea. hahaha. Dah aku
suka nak buat macamana hewhewhew. 

Sekarang pukul 3.27 pagi mata tak leh nak pejam lagi. Haii galak nyaa mata. Mentang mentang la semalam stay out satu malam buat assignment CTU sampai pukul 5 pagi. Erm yaa. 5 a.m. Tapi kelas BEL pagi esok nya pukul 8 pagi tu burn la. Tu jek. Memandangkan esok kelas pukul 11, (habis tu tak reti nak tido laa.) aku pun stay out la buat assignment BEL yang takk seberapa nie. Sambil tu layan la Running Man jap :D


Tapi bukan tuuu aku nak cerita.

Semalam terr bukak pulak soompi. hee. saya tengok review cerita Goodbye Miss Ripley. (ciss ayat terus sopan ) Hero nyaa PARK YOO CHUN. Oleh kerana saya salah seorang Cassiopeia, tiba tiba saya terus tertarik untuk membaca entry tu secara details dan terlihat gambar terbaharu nya.
BAPAK HENSEM SIALLLL!

Tu jek aku mampu cakap.

Kihkihkih. Sebab selama nie aku tak pernah pun tengok Yoo Chun sehensem tu. I mean dalam ramai ramai TVXQ tu aku tak berapa sangat nak pandang dia la selain Junsu, Uknow and Hero serta Max. May be sebab style rambut dia kot. (mampuih aku kalau fan yoochun baca. Mianhea :) ).

 But after aku tengok cerita SUNGKYUNKWAN SCANDAL, persepsi aku dah berubah sikit. Sebab dalam cerita tu nampak dia kemas. SMART gituuu biar pun pakai attire tradisional Korea.


Tapi sumpah bila aku tengok preview nie terus aku cop MICKEY MEMANG HENSEM. hewhewhew. nampak tak perkataan memang tu?




kyaa~! hensem kan? kan? kan?
annoyed? like aii care~~ hewhewhew

Aihh Mickey asal laa dulu dulu kaw tak buat rambut style macamnie? kan hesemmm tu. 

Instead from awak do sort of this styles





Lagi super kacakest awak bila like this :) 
irokhe
l
l
v



kan manis tuuu. kan?kan?kan?

Okeh saya dah ngantoq. Stakat nie sahaja la dulu. Bye. Thanks for reading entry yang tah hape hape everyone. Assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment