Saturday, May 28, 2011

SHIM CHANGMIN♥


Arghhh sincha! Demam aku kat CHANGMIN♥ masih belum berakhir n tak kan berakhir. Haha. Hari tu rasenye  kegilaan aku da okey. Sekarang i’m start it again! OMG! Changmin joengmal joengmal jeongmal cute! Setuju tak? If you are KPOP Lovers, then the answer is YES!



Hari hari tengok show pasal TVXQ! T____T. Aku suka tengok MAX!. Sumpah aku rindu TVXQ yang lame. Aku rindu XIAH! HERO! MICKEY! 

Ahh! Sincha! Aku dengar HERO salu nangis sebab teringat Max dan Yunho. Aku pun nangis gak. Tak sah kalau Cassiopeia sendiri tak nangis kan?? Nak tengok diaorang back together!





Sekarang nie aku tengah layan cerita SUNGKYUNKWANSCANDAL. Omo2! Baru aku perasan Yoochoon nampak hensem gilakkk dalam cerita SUNGKYUNKWANSCANDAL tu.:O


 And cerita PARADISE RANCH.  Max!!!. ;D

err tapi aku tak berapa nak suka la character Changmin dalam cerita nie sebab entah la, dia nampak so comel :). Tapi damn serious aku suka bila time dia menyanyi ! Charismatic habisss!! Auwww! :)

Aigoo. Demam Max dah memang kronik! Paracetamol nya, tiap tiap malam aku akan dengar lagu and tengok MV DBSK sebelum masuk tido. Lagi lagi <Before u go><Mirotic>. WEA?! Serious voice Changmin memang err.. susah aku nak describe camne! It feels like your heart will burst and wavering.

 Ah! fikir Max pun aku dah rase nak terjerit jerit. Tambah tambah lagi bila dia yelling. :O. Wahhhhh. ! Sarang hea 
Max! :DD


Okay in mean time, aku start suka Suengri BigBang. For me, he has a lot of sense of humour; lagi lagi tengok dalam <King of Idol> Sumpah kelakar gila dia! Suara pun best!

 Hmm my chingu Trex pulak tergila gila  dengan T.O.P. Asyik asyik TABIIII dia jek, sampai wallpaper BB pon TOP! [ ehh aku pun desktop background rasenye gambar Changmin! :D ]  yes! I admit TOP memang hensem! N suaranye.. mak aihh. Garau tapi romantic. Luruh jantung pisang aku rasenye bila dengar dia nyanyi. Bak kata kazen kazen aku . ‘TOP HAS SEXY EYES!!’.  ‘ TOP ADA  AURA!’ Yet i’m still with Changmin! :D  .


     seungri ♥!
 T.O.P♥

Hmm  sebut KOREA nak cerita la pulak pasal family aku nie. My cousins jangan cite la pasal KOREA nie. Nak amik UPSR tahun nie tapi pasal KPOP mak aihh.. semua dalam otak. 

Dalam group B2ST, ZE:A,SUJU ahli name, D.O.B. bla bla. semua nye petik jari jek. Nasib baik exam salu dapat tinggi. Tak de lah mak cik aku marah sangat kat kiteorang! [ sebab salah satu group influence anaknye tengok korea ialah kitaorang (cousin cousin)]

My sister will sit PMR this year too. At first aku ingat dia tengah hafal something sejarah ke ape. Tapi bila dengar elok elok. Hmm lagu HARU HARU rupe nye. Haru betul.

Hari tu atok aku termasak nasi agak lembik. Macam sticky rice pun ada. So cousin aku, Munirah start membebel da pasal nasi tu. So aku pun cakap ‘Alah takpelahh. Kita bajet makan nasi korea hari nie.’ Terus dia makan nasi tu. Sampai macam tu sekali pengaruh HANGUL.

N paling teruk, chingu dan aku nak belajar kat KOREA n belajar bahasa KOREA! Wah! Fikir pasal nie, memang aku bersemangat sangat! Kajjah!

Hmm daripada observation aku laa, peer a lot influence diorang. Everyone ada cerita pasal idol masing masing n shared kat school. Meanwhile aku, hehe. Quite sad. Kat perak, semua kawan kawan takk layan korea nokk. HAHA. Tapi tak pe aii respect and accept differences between us. Alah roommates aku tu,tak minat lagu korea pun tapi still boleh nyanyi lagu Run Devil Run. (sebab aku hari hari dengar lagu tu. hee :). Tapi ada gak chingu aku yang lain layan drama korea. But luckily my bestie, semua layan korea. :)

So may be sebab tu aku tengok cousins aku lebih advance dalam KPOP tu. Hehe. Aku just amik tahu group yang aku minat jek macam SHINee,2PM,DBSK,SNSD. Tapi still artist kPOP lain still aku layann. :D. Hmm aku nie nak kategori orthodox dengan korea pun tak, sebab bukan banyak pun aku tahu pasal KPOP.

Tapi ape pun wuli MAX tetap menjadi pilihan hati ku :D! Saranghea! <3

   






 

4 comments:

  1. ngeh22........TOP ak penting.....hoho.....luv u babe,...hoho...jgn amik TOP ak sudaa...
    pasal nk p study kat korea tuhh...ak ase cam ak jekkk...hoho...

    ReplyDelete
  2. haha.ehh athirah. tak kea awak sore nak gi. saya pun nak gi gak. hehe.
    changmin sedang tunggu aku. HAHAHA

    ReplyDelete
  3. tolongnyer..jangan rampas chang min i..

    ReplyDelete
  4. Ehh.. Changmin tu aii punya lahh. sebok laa suha nie :)

    ReplyDelete