Tuesday, April 5, 2011

tired.



i am totally exhausted.


  1. May be tak tahan sangat dengan cuaca Sri Iskandar yang memang panas macam gurun sahara nie.
  2. May be penat sangat menanggung beban bahawa exam da around the corner.
  3. Da penat memikir bahawa exam saya sangat susah, tapi tiada inisiatif na belajar :P
  4. May be da penat sangat dengan keadaan disekeliling, yang kejap okey, kejap tak. errr ==''
  5. May be da rindu sgt  kot ka uri omma n appa :)
  6. May be da penat sangat kot having a crush feeling to someone. :D .
  7. And may be penat sangat kot, coz everything around me da tunggang terbalik. n aku ta tahu macam mane na fix kan balik o_O
  8. Last but not least, saya sangat bersalah sebab saya selalu meyusahkan kamoo. mianhea. Joengmal mianhea chingu. i luv u.
  9. Saya rindu smkkb n 5 alfa.
  10. Dah , saya da penat menaip entry nie :)).

bye. Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment